De la munte

Seara buna! Ieri am ajuns inapoi la Suceava dupa 8 zile petrecute in corturi in tabara in masivul Ceahlau. Am fost asezati aproape de Vf Toaca, aproape adica se vedea Varful Toaca ( de mers era vreo 3 ore pana la el).

Tabara a fost o lucrare a lui Dumnezeu. In primul rand ca ne-a unit peste 30 de tineri sa facem un lucru in comun. Apoi 8 zile am vazut mana lui Dumnezeu cum a lucrat printre noi, in noi, prin noi, pentru noi; am vazut cum Dumnezeu tine natura in mana Lui, i-am vazut puterea si blandetea, maretia si frumusetea, intelepciunea si rabdarea.

Acum ii multumesc lui Dumnezeu caci m-am bucurat mult sa fiu in acel loc cu tinerii acestia minunati ce au devenit luminosi si cred ca aceasta tabara este doar inceputul unui plan maret de lucrare a lui Dumnezeu in tineri.

Am invatat sa traim impreuna si am vazut ca e bine, mai ales am vazut asta cand a trebuit sa plecam. Acum ca am invatat sa facem cuib cred ca-l vom face mai bun chiar si la Suceava.

Doamne ajuta!

Lasă un răspuns

