Vin cu multumire

               Multe si mari bucurii am avut in ultimul timp si m-au facut sa trec peste marile dezamagiri, adica marea dezamgire ce mi-am fost eu pt mine si pentru Dumnezeu. Dar Dumnezeu este credincios si nu dezamageste pe NIMENI si NICIODATA.

               Multumesc lui Dumnezeu pentru ca ne-am adunat si ne adunam cu tinerii dimineata la rugaciune pentru cei care au examene. Multumesc lui Dumnezeu pentru ca a pus in inimi acest gand minunat de a fi alaturi de cei care au de luptat in linia intai. Noi am venit sa fim sprijinul antiaerian, noi trebuie sa gonim duhurile care nu le-ar da pace si in Numele Domnului ISUS, slava Lui, reusim si prin El suntem mai mult decat biruitori.

             Multumesc lui Dumnezeu pentru ca a lucrat cu minuni la examenele ce le-am avut si am trecut minunat de bine, la cel care ma temeam ca nu trec am luat 8 si la unul care credeam ca trec dar cu nota mai mica am luat 9… Mare e si mari minuni face Dumnezeu. Ferice de cine il pretuieste si se smereste in mana Lui.

               Multumesc lui Dumnezeu si pentru Yahoo 360 caci am vazut ca anul acesta(din 1 ianuarie 2006) am avut deja aproape 400 de vizitatori si peste 1100 de vizualizari, deci cateva sute de oameni au primit samanta aruncata de mine. Slava Domnului pentru ca stiu ca El o va face sa creasca minunat.

               Multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a ridicat dintr-o stare de dezamagire si de delasare spirituala si acum sunt iarasi cu ravna (si vreau sa fiu plin) pentru Domnul. Mi-a pus un gand sa ma rog ( si sa chem si pe altii la asta) pentru trezirea spirituala a Bisericii locale si nu numai. Doamne trezeste-ti multimea si da biruinta poporului tau.

             Ce se intampla daca se roaga un om? Multe minuni. Ce se intampla daca se roaga multi oameni? Nenumarate minuni. Crede ca Dumnezeu e Dumnezeu, adica ca are toata puterea, toata intelepciunea si ca te iubeste si vei vedea ca numai exista obstacole de netrecut ci doar o cale dreapta si buna, vei trai viata cu adevarat si din belsug.

     

Lasă un răspuns

