Vreau… sa va spun…

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris nimic AICI. Intre timp, adica cateva saptamani, tot imi venea cate-o idee, cate-un subiect, dar n-am reusit sa-l postez.

Pot sa va zic ca in general vedeam ca ar fi lucruri de care (credeam eu) a-ti avea nevoie voi, cei care cititi aici. Cred ca am crezut gresit si grabit de aceea nu am reusit sa pun aici gandurile mele… si totusi azi am primit de la Dumnezeu lumina sa inteleg cevade care am EU nevoie, si anume:

Matei 16:24 Atunci Isus a zis ucenicilor Săi: „Dacă voieşte cineva să vină după Mine, să se lepede de sine, să-şi ia crucea şi să Mă urmeze.

Azi am inteles bine, sau pot zice mi-a adus aminte Dumnezeu bine, ca trebuie sa il urmez pe Isus, in fiecare zi:

Sa ma trezesc dimineata atunci cand si cum s-ar trezi Isus: bucuros si multumitor lui Dumnezeu…

Sa merg la scoala cum ar merge Isus: cu placere…

Sa privesc profesorii, colegii, prietenii, …oamenii, asa cum i-ar privi Isus: cu dragoste….

Sa privesc problemele, obstacolele, rezultatele rele sau bune,biruintele, infrangerile…asa cum le-ar vedea Isus: prin credinta fara ingrijorare si cu multumire

Saascult de indemnurile lui Dumnezeu de a face diferite lucruri in fiecare zi… asa cum ar asculta Isus.

….

Sa ma uit si sa zic: „Oare pe aici ar merge Isus? Oare se vad „urmele „lui Isus in lucrul acesta ca sa „calc” pe ele?

Doamne ajuta-ma sa vad urmele tale.

Amin

Lasă un răspuns

