Inca o pagina…

Odata era intrebarea: A fi sau a nu fi???..Shakespare a pus-o… Cred ca o intrebare mai generala si ooo cat de actuala este: A crede sau a nu crede???

Intr-un mesaj mai vechi ziceam ca am sa va zic si despre al doilea examen ce l-am avut pe 24 februarie. Am aflat dupa cateva zile ca am luat 8 la acel examen. Slava lui Dumnezeu ca minunat a lucrat.  Am trecut la ambele examene date in acea zi si cu media 8 la fiecare cum as putea fi decat bucuros si multumitor Tatalui meu ceresc.

Azi am citit un mesaj pe messenger sa semnez o petitie contra celor care vor sa desparta Transilvania de Romania si cand am zis : Si ce daca? a „sarit ca ars” prietenul meu cu ideea: pentru ce au murit stramosii?

Raspunsul e ca au murit degeaba stramosii, adica in afara de mandria de romani nimeni nu le-a cerut sa moara. Mandria de a fi roman nu e un lucru bun, ma refer la cei care sunt crestini, ca la atei nu conteaza.

Au obtinut o Romania mare!!! SI CE DACA, daca nu au ramas crestini??? Crestinii in adevar isi iubesc dusmanii, se roaga pentru ei si ii primesc cu dragoste. Crestinii stiu ca crestinismul nu se bazeaza pe sabie ci pe dragostea de Dumnezeu.

Crestinii , din Romania, stiu ca nu conteaza daca le ia careva sau nu Transilvania, ci ceea ce conteaza e sa-l urmezi pe Dumnezeu , indiferent de context.

Indemn pentru Romanii de pretutindei: Renuntati la Transilvania!Renuntati la Romania voastra! Si primiti-l pe Isus cu adevarat!

V-ar fi usor daca a-ti intelege ca defapt nici acum nu sunteti proprietari, ci doar administratori. Dumnezeu este PROPRIETARUL si va cere socoteala administratorilor.

Pentru o buna administrare a oricarui lucru e bine sa va consultati cu Dumnezeu, zilnic!

Lasă un răspuns

