Mare!Mare!Mare!Mare este Dumnezeu!

Mare este Dumnezeu si vrednic de lauda, vrednic de cinste si de inchinare. Mari sunt minunile Lui si minunate planurile Lui. Intelepciunea Lui este adanca, deasupra tuturor si perfecta. Dragostea lui Dumnezeu…nu trebuie sa zic nimic mai mult. Nu este nicaieri altcineva care sa aiba o dragoste ca a lui Dumnezeu.

De ce vorbesc asa? Azi am dat si ultimele 2 examene din sesiune. La primul deja am aflat ca am trecut si mi-a iesit media 8. Slava Domnului! Nu va fie teama sa va bucurati in Domnul vostru pentru orice lucru.El merita! El asa vrea: sa va bucurati de EL!

La al doilea examen aflu rezultatele in cateva zile insa cred ca-l voi trece dupa cat si ce stiu ca am scris.

Da-ti slava lui Dumnezeu! Eu am invatat in sesiunea asta o data mai bine, mult mai bine: Cu Dumnezeu se poate realiza imposibilul! Am invatat ca trebuie sa dau tot ce am mai bun din mine in orice lucrare, am invatat in sfarsit ce inseamna: Orice faceĹŁi, să faceĹŁi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni  ca unii care ĹźtiĹŁi că veĹŁi primi de la Domnul răsplata moĹźtenirii. Voi slujiĹŁi Domnului Hristos. Si am vazut ca e posibil daca te pui la dispozitia lui Dumnezeu si lupti: cu piedici diferite, cu gandurile de renuntare, cu lenea, etc. Si lupti intarit de Dumnezeu! OOOO! Mare este intarirea lui Dumnezeu!

Nu din cauza ca ma cheama Petru dar acum daca as auzi glasul lui Isus stiu ca pot merge pe ape. Slava Lui! Sesiunea asta am mers pe examene!

Mare este Dumnezeu!

  ” Dumnezeule, căile Tale sunt sfinte!

  Care Dumnezeu este mare ca Dumnezeul nostru?  

                                                                                                                          Psalmi 77:13

One response to this post.

  1. Posted by licurici on 04/03/2006 at 12:27 AM

    Dumnezeu nu ne pune in fata zarea unui drum lipsit de incercari si de stramtorari, dimpotriva EL ne fagaduieste ca ramane cu noi in mijlocul acestora. este mai bine sa ai pe DUMNEZEU cu tine in greutati decat sa scapi de ele si sa fii singur .

    Răspunde

Lasă un răspuns

