Atotputernic si plin de dragoste…doar Dumnezeu

Am promis ca va voi spune astazi rezultatul la DCE 1. Insa inainte de aceasta vreau sa va spun ca: acest examen avea ca „artilerie” un curs predat in 14 saptamani, cate 4 ore pe saptamana, adica am scriscu mana o carte in toata regula. Acest arsenal era dispus in 71 de subiecte=sapte zeci +unu!!! Fiecare subiect avea cel putin un desen/schema in cuprinsul lui si explicatii date pe seama figurii respective.

Asa acum dupa ce v-am prezentat putin artileria DCE-ului, vreau sa va spun ca Dumnezeu nici macar nu s-a sinchisit de „grandoarea” acestui curs de electronica. E si normal, nu? Dumnezeu a creat Universul ce are Stele ce au planete ce au vai si dealuri ce au minereuri ce au atomi ce au nuclee si electroni…si deocamdata doar Dumnezeu stie bine din ce e facut un electron…:)…

Asa…deci…Dumnezeu a facut ,cu foarte putin efort din partea lui, ca eu, dupa ce am citit in mare parte o singura data doar 60 de subiecte din cele 70, sa primesc 3 subiecte de teorie super simple si care cred ca le stiam cel mai bine. Astfel Dumnezeu mi-a facut acest mare har si in urmarea acestui mare har am luat nota 9 la examen si media 8 in final…

Bucurati-va si voi cu mine de lucrarea mareata a lui Dumnezeu! Caci Cel ce a facut cerurile si pamantul, tot EL a facut ca eu sa primesc Har si sa trec biruitor prin acest examen…

Filipeni 2:18 Tot aşa şi voi, bucuraţi-vă şi bucuraţi-vă împreună cu mine.
Filipeni 3:1 Încolo, fraţii mei, bucuraţi-vă în Domnul.
Filipeni 4:4 Bucuraţi-vă totdeauna în Domnul! Iarăşi zic: Bucuraţi-vă!
1 Tesaloniceni 5:16 Bucuraţi-vă întotdeauna.

Lasă un răspuns

