Inceputurile sunt in trecut

A trecut ceva timp de La inceput… , adica articolul in care va spuneam ca nu am scapat de restanta la DCE 1( DCE=Dispozitive si Circuite Electronice)…Ei, bine, vineri, 17 februarie 2006, am dat din nou examen la DCE 1. Dumnezeu este Dumnezeu, si vineri a fost de partea mea intr-un mod evident. Examinarea fiind pe 2 numere, eu am fost numarul 1 si interventia clara a lui Dumnezeu s-a vazut in distributia subiectelor de teorie. La numarul meu am primit cele 3 subiecte cu mare bucurie, pentru ca pe toate le stiam, si mai mare bucurie cand am constatat ca la celalalt numar, nr 2, majoritatea subiectelor nu le stiam bine.

Apoi m-am linistit si cand am auzit ca am timp 3 ore am inceput sa scriu relaxat, sa fac desenele relaxat, am rezolvat si problema( de electronica) ce am avut-o, si dupa 2 ore am iesit extra bucuros de la Examen.

Acum cred , la extrem vorbind, ca voi lua cel putin sapte. Si-i dau slava lui Dumnezeu ca m-a trecut biruitor prin aceasta restanta.

Acum ce credeti? Saptamana aceasta voi mai avea inca 3 examene, din care doua vor fi in aceeasi zi, unul dupa altul. Si Dumnezeu care mi-a aratat ca poate alege din 70 de subiecte 3 care sa le stiu va fi cu mine sa invat si sa trec biruitor prin 3 examene la care deja sunt destul de bine pregatit.

Slava lui Dumnezeu pentru toate.

Apropo…maine dimineata am primul examen din cele 3… Slavit sa fie Dumnezeu!

PS: maine aflu exact nota de la DCE 1, si veti afla si voi daca-mi veti citi jurnalul…:)

Lasă un răspuns

