Am gasit o marturie vie a dragostei desavarsite…

Ma plimbam pe net si intrand pe pagina www.tanarcrestin.lx.ro am gasit marturia Lidiei Rus si m-am bucurat mult cand am citit-o.

Am inceput sa cresc dupa ce am venit pe lume si cum cresteam eu asa, auzeam mereu pe tata si pe mama: „Dumnezeu e Bun. Uite! El ne-a daruit asta si aia, ne-a trimis iar bani din cer atunci cand acestia erau pe terminate, ne-a daruit tot ce aveam nevoie”, si , sa va spun drept, o data pe vremea raposatului parinte al tarii, C., Dumnezeu a inmultit 2-3 kg de faina pe care mama le-a folosit zilnic pentru a face mancare timp de o luna! Intelegeti, cele 3 kg de faina s-au terminat abia peste o luna, desi mama folosea zilnic cel putin 1/2kg la mancare din acea faina. Mi-a placut faza, mai ales ca am fost martora la asta – a fost ceva asemanator inmultirii painilor din Biblie, si cresteam si vedeam cu ochii mei minunile Lui, si auzeam cu urechile mele despre un Dumnezeu bun care veghea necontenit asupra familiei mele….

…. Si-am continuat sa cresc, Si-am continuat sa merg la biserica. Si am continuat sa ma rog. Toate astea le faceam deja mecanic. Si se apropia clipa abisului sufletesc in care aveam sa cad. Clipa vidului complet pe care avea sa il umple acelasi Atotputernic Dumnezeu….”

Citeste toata acesta marturie a dragostei lui Dumnezeu aici. Sunt aproximativ 3 pagini care sunt sigur ca te vor intari in cautarea ta dupa Dumnezeu sau poate deja in umblarea cu EL.

2 responses to this post.

  1. Posted by Delia :) on 27/12/2005 at 3:25 AM

    tu esti sectar cumva?

    Răspunde

  2. Posted by Petru on 27/12/2005 at 11:00 AM

    A crede in Isus te face sectar???

    Sunt crestin si asta chiar daca nu apartin denominatiunii ortodoxe. Doctrina in care cred este Biblia si ca sa stii cum cred Biblia iti zic ca apartin denominatiunii penticostale.

    Daca citesti Biblia vei gasi clar ca nu sunt,asa pur si simplu, sectar, mai ales daca citesti Noul Testament(din Biblie) si cartea Faptele Apostolilor din Noul Testament.

    Răspunde

Lasă un răspuns

