La inceput…

Da…La inceput de an scolar incep si serile de vineri in care tineri din Biserica Speranta, din care fac si eu parte, incepem sa ne intalnim ca sa incepem iarasi sa crestem in Domnul ca sa incepem … Deja e al treilea an pentru mine cand pot sa zic iarasi ca incepem…Hm…sper ca anul urmator nu va mai fi nevoie sa zic ca incepem….Deci concluzia: incepem cu sperante noi.

Traiesc niste zile cam presante. Inca nu am scapat de restanta la DCE I, saptamana urmatoare voi da examenul pentru ca l-am amanat.

Totusi bucuriile nu au disparut, dovada nunta lui Ligia, vara mea de la Bucuresti.M-am bucurat ca Domnul m-a calauzit in calatoria mea incolo( singur fiind), a fost cu mine in acea zi de bucurie si inapoi mi-a dat si companie, verisorii mei: Claudiu, Adelina si Lavinia.O parte din bucuria mea o puteti vedea in noul album de poze adica AICI

Vorbind despre inceputuri….ma bucur ca am inceput acest jurnal

3 responses to this post.

  1. Posted by Delia :) on 19/02/2006 at 2:16 AM

    dragutze pozele. in ce biserica s-au cununat k in poze nu apare decat petrecerea?

    Răspunde

  2. Posted by Petru on 19/02/2006 at 10:21 AM

    :)…. Poate o sa ti se para incredibil, insa sala in care vezi tu „petrecerea” care defapt e doar o masa festiva: fara bauturi alcoolice si fara dans…deci aceeasi sala a fost si locul unde au fost cununati religios. Mesele au fost aduse dupa…:)…

    Răspunde

  3. Posted by Anonim on 03/07/2007 at 6:22 AM

Lasă un răspuns

