September 09, 2005

Examenul a trecut…nu si eu…:)…Dumnezeu a decis ca eu trebuie sa mai invat…Deocamdata am invatat doar pentru 4.Voi mai invata si voi da iarasi examenul miercuri.

Astazi plec la Bucuresti, maine fiind invitat la nunta verisoarei mele Ligia.Voi merge singur cu autocarul si va fi ceva aproximativ nou pentru mine. Am mai fost singur la Constanta…insa Bucurestiul e de cateva ori mai mare ca Constanta!!!

Ma voi plimba iarasi cu Metroul si voi intelege mai bine ce inseamna cuvantul „calator”…voi reveni cu poze si amintiri din calatorie…

Ma bucur ca Dumnezeu mi-a aratat iarasi ca ma iubeste si nu ma incurajeaza sa lenevesc.Intr-adevar ma iubeste!!!Acum ma voi bucura de calatoria la Bucuresti, de nunta de la Bucuresti si de intoarcerea de la Bucuresti.

Lasă un răspuns

