September 06, 2005

Aici se află începutul acestui jurnal. Acest început este contemporan cu învățatul pentru restanta la DCE I, obiect ce l-am studiat la facultate în 2004. Deci se vede ce harnic învat, fac jurnale…:)…Totuși acum aveam pauza de amiază…

Tot în aceste zile a crescut agitația și pe Forumul Universității la secțiunea Religie, puteți vedea acest fenomen AICI .

În aceste zile mă pregatesc și pentru a fi Sâmbăta, 10 septembrie, la nunta verișoarei mele Ligia, de care Dumnezeu a făcut să fiu legat foarte strâns. Aștept cu dor să mă bucur de bucuria ei.

Cam asta e în prima zi de jurnal…

PS: Dumnezeu să-i binecuvinteze pe cei de la Yahoo pentru acest spațiu oferit gratis și într-o formă frumoasă de prezentare. Așa scap și eu de hârtie împrăștiată prin casa…Image

Lasă un răspuns

